Wie ben ik?

Na diverse functies in de gezondheidszorg en de woningbouwsector te hebben vervuld, kreeg ik bij ING Victoria de baan waarbij ik volledig tot mijn recht kwam. Als Officemanager had ik daar de verantwoording voor facilitaire zaken en personeelsmanagement en was mede verantwoordelijk voor het opzetten van de interne organisatie. Het aansturen van het administratief personeel alsmede het opstellen van interne procedures en handboeken behoorden tot mijn taken. 

 

Bij Breijer Bouw en Installatie B.V. was ik verantwoordelijk voor personeelsbeleid en facilitaire zaken van de vestiging. Ik gaf leiding aan het ondersteunend personeel. Onder mijn eindverantwoording zijn de processen voor de crediteurenafdeling in kaart gebracht en heeft er een volledige herstructurering plaatsgevonden die naar ieders tevredenheid geïmplementeerd is.

 

Enthousiast, doelgericht, communicatief sterk en initiatiefrijk, zijn termen die op mij van toepassing zijn. Ik haal graag het beste in mensen naar boven in dienst van de organisatie. Vanuit een goed ontwikkeld analytisch vermogen, kijk ik naar de organisatie als geheel, denk in oplossingen en ga daarbij verantwoordelijkheden niet uit de weg.

 

De kennis en vaardigheden die ik mij tijdens de opleiding HBO facilitaire dienstverlening aan de Hanzehogeschool Groningen heb eigen gemaakt, evenals mijn werkervaringen, stellen mij in staat op professioneel onderbouwde wijze in allerlei mogelijke situaties te functioneren.

© 2019 IMARA bureaumanagement. - site by site by Kant en Klare site uw eigen unieke website!